• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
Argument MK
Advertisement
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
Argument MK
No Result
View All Result
Home Bota

Hamburgu luan rol gjithnjë e më të madh në tregtinë Kinë-Evropë

argadmin by argadmin
17/02/2021
in Bota, Kina
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Lidhjet hekurudhore janë bërë gjithnjë e më të rëndësishme në kornizën e nismës “Një brez, një rrugë”, të paraqitur nga Kina. Një nga nyjat kryesore në Evropë për trenat e mallrave nga Kina është qyteti i Gjermanisë Veriore, Hamburg.

Tregtia detare midis Kinës dhe Hamburgut filloi afro 300 vjet më parë, kur një anije mallrash kineze u ankorua për herë të parë në portin e Gjermanisë Veriore në vitin 1731. Vitet e fundit, të dyja palët filluan shkëmbimet e mallrave nëpërmjet hekurudhave të Rrugës së Re të Mëndafshit.

Treni i parë i mallrave nga Pekini arriti në Hamburg në vitin 2008. Sot, mbi 100 mijë konteinerë standardë transportohen përmes lidhjes hekurudhore midis Hamburgut dhe 20 qyteteve kineze çdo vit.

“Kjo është një shtojcë e mrekullueshme për transportin detar (me konteinerë) dhe transportin detar nëpërmjet anijeve,” tha Axel Mattern, kryeekzekutivi i Zyrës së Marketingut të Portit të Hamburgut. Krahas pozicionit të Hamburgut në Evropën Qendrore, ai tha se historia e këtij qyteti si një port detar e bën një destinacion ideal për trenat e mallrave.

“Hamburgu ka një sistem hekurudhor si qendër dhe lidhet me të gjitha destinacionet evropiane. Pra, mallrat që nuk e kanë origjinën në Hamburg, mund të shpërndahen lehtësisht përmes Hamburgut në destinacionet në Evropë,” shtoi Axel Mattern.

Një nga epërsitë e lidhjes hekurudhore në krahasim me transportin detar është shpejtësia. Për transportin detar të një konteineri, duhen të paktën tetë javë nga Kina në Hamburg, por me tren është më shpejt, tha Willem van der Schalk, kryeekzekutivi i një kompanie logjistike me seli në Hamburg.
“Transporti hekurudhor është me interes në veçanti për industrinë që nuk gjendet në bregdetin e Kinës afër porteve, por në destinacionet e brendshme. Këta konteinerë mund të transportohen drejtpërdrejt në destinacionet hekurudhore për 14 ditë, gjë që është e rëndësishme në kohën e përgjithshme të transportit. Mund të kursesh dy deri tre javë, në kushte optimale,” tha Willem van der Schalk.

Ai vëren edhe potencialin e zhvillimit të tregjeve të reja, të sjella nga linjat hekurudhore. “Mund të shikosh se qytetet përgjatë Rrugës së Re të Mëndafshit janë rritur shpejt, sepse ato janë të lidhura me shërbimet e besueshme jashtë Kinës.”

Deri në kohët e fundit, kursimi i kohës do të thoshte shpenzime më të larta. Por Axel Matterni tha se kostot e transportit detar kanë pasur rritje të dukshme vitin e kaluar si pasojë e pandemisë së COVID-19.
“Kostot e transportit detar po u afrohen gjithnjë e më shumë atyre të transportit hekurudhor tani. Ndërkohë, rritja e transportit nëpërmjet hekurudhës kontinentale euroaziatike midis Kinës dhe Evropës ka pasur një rritje shumë të shpejtë vjet,” shtoi ai.

Planet e zgjerimit të rrjetit hekurudhor të mallrave midis Kinës dhe Evropës janë ambicioze. Sipas këtyre planeve, vëllimi i transportit do të arrijë në 670 mijë konteinerë standardë deri në vitin 2027 dhe një pjesë e konsiderueshme prej tyre pritet t’i përkasë Hamburgut.

Tags: Kina
Previous Post

Sonda Tianwen-1 kryen rregullime orbitale rreth Marsit

Next Post

Grupi i parë i vaksinave kineze Covid-19 drejt Hungarisë

argadmin

argadmin

Next Post

Grupi i parë i vaksinave kineze Covid-19 drejt Hungarisë

Stay Connected test

Recent News

Tayna publikon një pjesë të klipit nga bashkëpunimi me Azetin

Tayna publikon një pjesë të klipit nga bashkëpunimi me Azetin

29/06/2022
Trejsi Sejdini rrit temperaturat me format e saj trupore në një shkretëtirë të Las Vegasit

Trejsi Sejdini rrit temperaturat me format e saj trupore në një shkretëtirë të Las Vegasit

29/06/2022
Justin Bieber bën daljen e parë në publik që pas diagnostifikimit me sindromën “Ramsay Hunt”

Justin Bieber bën daljen e parë në publik që pas diagnostifikimit me sindromën “Ramsay Hunt”

29/06/2022
Elgit Doda tregon dy shokët e tij të ngushtë, dhe ata nuk janë Donaldi e Romeo

Elgit Doda tregon dy shokët e tij të ngushtë, dhe ata nuk janë Donaldi e Romeo

29/06/2022
Argument MK

Të gjitha të drejtat e përmbajtjes në këtë portal janë të rezervuara.

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2021 Developed by - ANET 2021.

No Result
View All Result

© 2021 Developed by - ANET 2021.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
AllEscort