• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
Argument MK
Advertisement
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
Argument MK
No Result
View All Result
Home Bota

Partneriteti midis firmave kineze dhe evropiane më i afërt gjatë COVID-19

argadmin by argadmin
03/05/2021
in Bota, Kina
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Partneriteti midis kompanive kineze dhe partnerëve evropianë është bërë edhe më i afërt në sfondin e COVID-19, tha Zhang Hui, Zëvendës President i NIO Evropës (Prodhuesi Kinez i Automobilave) , shkruan Xinhua.

Prodhimi vendas dhe shitjet e prodhuesit kinez të makinave elektrike kanë ardhur në rritje për muaj, që do të thotë gjithashtu se ka më shumë porosi për furnizuesit gjermanë edhe gjatë epidemisë, tha Zhang në një intervistë të fundit me Xinhua.

Për të mbajtur të qëndrueshëm zinxhirin e furnizimit, NIO dhe partnerët e saj po thellojnë bashkëpunimin dhe komunikojnë paraprakisht, në mënyrë që efekti i epidemisë të reduktohet në nivelin më të ulët.

“Një mik në nevojë është një mik me të vërtetë. Kuptimi i ndërsjellë, mbështetja e ndërsjellë dhe vrojtimet precize po kontribuojnë në funksionimin e mirë të NIO dhe luftën e partnerëve të saj lokalë kundër epidemisë,” vazhdoi Zhang.

NIO njoftoi vitin e kaluar se do të hynte në tregun evropian në gjysmën e dytë të këtij viti. Për momentin, prodhuesi kinez i makinave, me zyrën e tij në qytetin gjerman të Mynihut, ofron vetëm shërbime të dizajnit dhe R&D.

Sipas Zhang, sapo NIO të fillojë shitjet e veturave në Evropë, ajo do të zgjerojë investimet e saj në kontinent dhe do të ketë nevojë për më shumë partnerë për të formuar shërbimin pas shitjes.
“Prandaj, është e parashikueshme që të ketë hapësirë të madhe për më shumë bashkëpunim me partnerët lokalë, pasi NIO fillon biznesin e saj të shitjeve,” tha ai.

NIO gjithashtu shpreson të vendosë bazat e saj në Evropë dhe të ndërtojë markën e saj për t’i shërbyer më mirë klientëve evropianë “duke përdorur përvojën tonë dixhitale kineze, përvojën e lidhjes dhe përvojën e shërbimit”.

Tags: Kina
Previous Post

CMG: Nacionalizmi i vaksinës po merr jetë njerëzish

Next Post

Portet kryesore të Kinës raportojnë rritje të vëllimit të përpunimit të kontejnerëve

argadmin

argadmin

Next Post

Portet kryesore të Kinës raportojnë rritje të vëllimit të përpunimit të kontejnerëve

Stay Connected test

Recent News

Tayna publikon një pjesë të klipit nga bashkëpunimi me Azetin

Tayna publikon një pjesë të klipit nga bashkëpunimi me Azetin

29/06/2022
Trejsi Sejdini rrit temperaturat me format e saj trupore në një shkretëtirë të Las Vegasit

Trejsi Sejdini rrit temperaturat me format e saj trupore në një shkretëtirë të Las Vegasit

29/06/2022
Justin Bieber bën daljen e parë në publik që pas diagnostifikimit me sindromën “Ramsay Hunt”

Justin Bieber bën daljen e parë në publik që pas diagnostifikimit me sindromën “Ramsay Hunt”

29/06/2022
Elgit Doda tregon dy shokët e tij të ngushtë, dhe ata nuk janë Donaldi e Romeo

Elgit Doda tregon dy shokët e tij të ngushtë, dhe ata nuk janë Donaldi e Romeo

29/06/2022
Argument MK

Të gjitha të drejtat e përmbajtjes në këtë portal janë të rezervuara.

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2021 Developed by - ANET 2021.

No Result
View All Result

© 2021 Developed by - ANET 2021.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.
AllEscort