• About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact
Argument MK
Advertisement
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
  • Ballinë
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Bota
  • Sport
  • Ekonomi
No Result
View All Result
Argument MK
No Result
View All Result
Home Bota

Prodhuesi i pijeve “Wuliangye” raporton rritje solide të fitimit në gjashtëmujorin e parë

argadmin by argadmin
31/08/2021
in Bota, Kina
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Prodhuesi kryesor i pijeve alkoolike në Kinë, “Wuliangye Yibin Co, Ltd”, rriti fitimin e tij neto në gjysmën e parë të vitit 2021 në 13.2 miliardë juanë (rreth 2 miliardë dollarë amerikanë) pas rritjes solide të shitjeve, njofton “Xinhua”.

Gjatë periudhës gjashtëmujore, kompania rriti 36.8 miliardë juanë të ardhura, me 19.45 për qind nga viti në vit, njoftoi kompania në një raport financiar të përkohshëm të paraqitur në Bursën Shenzhen të hënën.

Të ardhurat nga produktet e pijeve të kompanisë u rritën 21.07 për qind në 34.1 miliardë juanë, falë kanaleve të zgjeruara të shitjeve përfshirë blerjen në grup.

Tags: Kina
Previous Post

These delicious Balinese street foods you need to try right now

Next Post

Zhejiang do të ndërtojë parqe ishujsh detarë

argadmin

argadmin

Next Post

Zhejiang do të ndërtojë parqe ishujsh detarë

Stay Connected test

Recent News

Kapet drogë në Tabanoc

02/02/2023
Abdulla Klinaku: Fitorja e Forumit shqiptar është fitore e gjithë shqiptarëve

Abdulla Klinaku: Fitorja e Forumit shqiptar është fitore e gjithë shqiptarëve

02/02/2023
Grupi i zjarrit takime në Gostivar: Na thatë kthehuni në shtëpi por na e mbyllët derën, na e hapi populli

Grupi i zjarrit takime në Gostivar: Na thatë kthehuni në shtëpi por na e mbyllët derën, na e hapi populli

02/02/2023
Disa nga ushqimet më kancerogjene

Disa nga ushqimet më kancerogjene

02/02/2023
  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2021 Developed by - ANET 2021.

No Result
View All Result

© 2021 Developed by - ANET 2021.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.