Škoda Auto po prezanton një karburant më të pastër për mjedisin që zvogëlon emetimet e dioksidit të karbonit deri në 90 përqind.
Shumë veta tashmë mund ta përdorin atë dhe do ta njohin atë nga shënimi “XTL” në kapakun e rezervuarit të karburantit.
HVO (vaji bimor i hidrotrajtuar) është një karburant sintetik dizel që prodhohet kryesisht nga vajrat e gatimit të përdorur dhe vajrat bimorë të mbetur.
HVO është miratuar zyrtarisht për automjetet me naftë Škoda të prodhuara nga viti i modelit 2022 e tutje. Nga prilli i vitit 2024, të gjitha automjetet me naftë Škoda të prodhuara në fabrikat çeke do të mbushen me HVO si karburant kryesor.
Automjetet e pajtueshme me HVO kanë një shënim brenda kapakut të rezervuarit të karburantit që tregon B7 (naftë standarde) dhe XTL.
Testet tregojnë se HVO mund të përdoret në shumicën e automjeteve me naftë Škoda të prodhuara që nga viti 2015.
HVO ndryshon nga biodizel në stabilitetin e tij, mund të qëndrojë në rezervuar për më shumë se 10 vjet pa degradim dhe nuk dëmton sistemin e karburantit.
Karburanti është i kthjellët, pa erë, me një numër të lartë cetani prej 70 (nafti standard ka 51), gjë që lejon ndezje më të mirë.
Përveç kësaj, HVO nuk përmban squfur ose hidrokarbure aromatike, gjë që rezulton në emetime më të ulëta të dëmshme, rigjenerim më pak të shpeshtë të filtrit të grimcave dhe depozita të reduktuara në motor.
Karburanti HVO mund të mbushet në pompat e rregullta të derivateve, por disponueshmëria varet nga tregjet individuale.
Karburanti është i përhapur në Norvegji, Suedi dhe veçanërisht në Finlandë, ku në vitin 2023 përbënte deri në 43 përqind të konsumit.