By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Prodhohet njësia e parë e hiperveturës Praga Bohema
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Prodhohet njësia e parë e hiperveturës Praga Bohema
Auto

Prodhohet njësia e parë e hiperveturës Praga Bohema

admin
Last updated: 10/12/2024 10:33
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Kompania Praga më në fund ka filluar me dërgesat e hiperveturës së saj Bohema me dy ulëse, që bën tërheqje me rrota të pasme, me motor V6, dhe njësia e paraqitur në foto është i para prej tyre.

Pas një programi shtatëvjeçar zhvillimi që përfshinte edhe ish-pilotin e Formula 1, Romain Grosjean, Bohema shënon rikthimin e Pragës në prodhimin e veturave pas një ndërprerjeje 77-vjeçare.

Siç pritej, hipervetura nuk është e lirë, dhe fuqizohet nga një motor V6 3.8-litërsh me dy turbo të akorduar nga Litchfield, i cili zhvillon 710 kuaj-fuqi, transmeton Telegrafi.

Përshpejtimi nga 0 në 100 km/h zgjat 2.3 sekonda, ndërsa shpejtësia maksimale është 317 km/h. Vetura krijon 900 kilogramë forcë shtytëse me një shpejtësi prej 250 km/h.

Hipervetura është e pajisur me amortizues të rregullueshëm, frena karbon-qeramike 380 mm, dhe ka trup prej karboni dhe monokoku.

Sistemi i shkarkimit është prej titani, ndërsa rezervuari i karburantit 65 litra ndodhet brenda kornizës së karrocerisë, si dhe dy rezervuarë 50 litra në harqet e rrotave të pasme.

Pjesa e brendshme nuk është plotësisht spartane, me shumë Alcantara, si dhe hapje ajri të aktivizuara nga kontrollet e frymëzuara nga avionët luftarakë. Ekziston edhe një mbajtës smartphone, si dhe ndarje për ruajtjen e sendeve të vogla.

Praga thotë se ulëset fikse mund të strehojnë dy të rritur, ndërsa shoferi mund të rregullojë timonin dhe pedalet. Timoni është plotësisht i lëvizshëm dhe përmban një ekran digjital që shfaq leximet bazë dhe telemetrinë, duke përfshirë temperaturën e vajit dhe ftohësit, madje përfshin edhe një bori.

Grosjean ia dorëzoi personalisht hiperveturën klientit të parë, me dërgesat që do të vazhdojnë vitin e ardhshëm. Çmimi pa taksa është 1.43 milionë euro dhe Praga do të prodhojë vetëm 84 njësi Bohema.

- Advertisement -
Ad imageAd image

- Advertisement -
Ad imageAd image

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article BDI pasi Artan Grubi u vendos në “listën e zezë”: Respektojmë vendimin e Departamentit Amerikan të Shtetit
Next Article VLEN është në test rezultatet dalin në zgjedhjet lokale, populli vlerëson populli gozhdon!

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?