By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Pse nuk duhet ta teproni me konsumimin e qumështit, studiuesit paralajmërojnë një rrezik
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Kuriozitete > Pse nuk duhet ta teproni me konsumimin e qumështit, studiuesit paralajmërojnë një rrezik
Kuriozitete

Pse nuk duhet ta teproni me konsumimin e qumështit, studiuesit paralajmërojnë një rrezik

admin
Last updated: 13/11/2024 20:03
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Konsumimi i qumështit mund të rrisë rrezikun e një ataku në zemër, sugjeron një studim i ri.

Studimi i kryer nga ekspertët në Universitetin Uppsala në Suedi zbuloi se konsumimi i 400 ml (1.5 gota) qumësht çdo ditë, lidhej me një rrezik pesë për qind më të lartë të sëmundjes koronare të zemrës, shkruan Express.co.uk.

Sipas shkencëtarëve, përmbajtja e lartë e laktozës në qumështin e lopës mund të shkaktojë inflamacion të dëmshëm dhe dëmtim qelizor, duke përshpejtuar plakjen e zemrës.

Studimi u krye në 101,000 njerëz për të kuptuar ndikimin e qumështit tek çdo person.

U zbulua se rreziku më së shumti ndikoi tek gratë dhe burrat nuk duket se vuajnë të njëjtin efekt.

Sulmi në zemër është një nga shkaqet më të zakonshme të vdekjeve në Britani me rreth 2.3 milionë njerëz që vuajnë prej tij.

Në Mbretërinë e Bashkuar, njerëzit pinë mesatarisht 1.2 litra qumësht në javë – ose afërsisht 171 ml në ditë – që është më pak se sasitë që lidhen me rritjen e rrezikut në studim.

Ky studim sugjeron se konsumi më i lartë i qumështit mund të lidhet me një rrezik në rritje të sëmundjeve të zemrës tek gratë.

Në mënyrë specifike zbuloi se gratë që pinin 600 ml qumësht në ditë kishin një rrezik 12 për qind më të lartë të problemeve të lidhura me zemrën. Për ata që pinë 800 ml në ditë, rreziku u rrit në 21 për qind.

Megjithatë, modelet e konsumit të qumështit mund të ndryshojnë shumë në varësi të zakoneve individuale.

You Might Also Like

Mjeshtri “bartës i trashëgimisë kulturore” të gdhendjes në dru ua përcjell artin brezave të ardhshëm

“Ju shëndoshin ata që ju rrethojnë”

Njerëzit intuitivë, 10 karakteristika që i dallojnë

Si t’i mbani lulet të freskëta sa më gjatë?

Përdorimi i internetit e rritë disponimin dhe lumturinë, sipas një studimi

Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Previous Article Telefoni juaj funksionon më ngadalë? Një truk i thjeshtë mund ta përshpejtojë
Next Article Milevski: Prioriteti ynë është vendi i parë më grup

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Ferati-Columbia: Rinia dhe reformat drejt BE-së në fokus të takimit
Maqedoni TOP LAJM
Zelenskyt “i rrëshqet kurora nga koka”, del i katërti në listën e figurave më të besuara në Ukrainë
Bota
SHGM kërkon veprim urgjent për shkak të kërcënimeve direkte për jetë ndaj Erol Rizaovit
Maqedoni
Paris Hilton tërheq vëmendjen në bikini gjatë pushimeve familjare në Itali
Showbizz

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2026. ANET.COM.MK - All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?