By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Rruga e gjatë e Apple – si arriti që nga kufijtë e falimentimit të bëhej kompania më e vlefshme në botë
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Teknologji > Rruga e gjatë e Apple – si arriti që nga kufijtë e falimentimit të bëhej kompania më e vlefshme në botë
Teknologji

Rruga e gjatë e Apple – si arriti që nga kufijtë e falimentimit të bëhej kompania më e vlefshme në botë

Redaksia
Last updated: 04/11/2024 08:44
By Redaksia 8 Min Read
Share
SHARE

Apple është në rrugën e duhur për të qenë kompania e parë që do të vlerësohet në 4 trilionë dollarë. Por “e ardhmja nuk ishte gjithmonë aq e ndritshme për firmën”.

Ka qenë një javë e ngarkuar për titanin e teknologjisë Apple, e cila raportoi të enjten se shitjet e saj të përgjithshme u rritën 6 për qind në tremujorin e katërt dhe “ia rikthyen fronin e saj” si kompania më e vlefshme në botë pasi Nvidia e rrëmbeu për pak kohë javën e kaluar.

Dhe sipas vlerësimit të një shkrimi të Euronews, deri këtu një rol të rëndësishëm ka luajtur mënyra se si i ka pozicionuar produktet e saj.

Në këtë drejtim, Euronews Next ka bërë një vështrim rreth historisë së dhe rritjes së Apple që nga fillimi i saj, si dhe pajisjet dhe softuerët e saj me ndikim, dhe çfarë do të ndodhë më pas për kompaninë.

Historia e Apple

Në vitin 1976, Steve Jobs dhe Steve Wozniak themeluan Apple. Ishte një themelues i tretë, Ronald Wayne, por ai ia shiti pronësinë e tij Jobs dhe Wozniak.

Produkti i parë ishte mikrokompjuteri Apple I, i cili u ndërtua në garazhin e Jobs. Nuk kishte tastierë apo monitor.

Një vit më vonë, në 1977, Apple II u lëshua dhe kompania pa suksesin e saj të parë të madh, pasi e bëri Apple të bëhej prodhuesi kryesor i kompjuterëve në Amerikë dhe një nga IPO-të më të mëdha të kohës së saj.

Por suksesi i Apple “u lëndua” pasi Jobs shpenzoi shumë nga koha dhe paratë e kompanisë në Apple Lisa.

Kompjuteri desktop i kushtueshëm ishte i pasuksesshëm pas lansimit të tij në 1983.

- Advertisement -
Ad imageAd image
Jobs më pas kaloi në kompjuterin Macintosh, i cili ishte një sfidë për IBM, lideri i tregut në atë kohë.

Reklama për Macintosh u zbulua në Super Bowl të vitit 1984.

Megjithatë, një konflikt midis Jobs dhe CEO të Apple, John Sculley, lidhur me mospërputhjen e pritshmërive të shitjeve të Lisa dhe Macintosh, bëri që Jobs të hiqej nga të gjitha detyrat nga bordi i drejtorëve.

Jobs më pas u largua dhe filloi një kompani të re, NeXT Computers. Edhe bashkëthemeluesi i tij Wozniak u largua nga Apple për arsye personale.

- Advertisement -
Ad imageAd image

Apple ishte mirë deri në mesin e viteve 1990, por më pas pothuajse falimentoi pasi u përball me konkurrencën nga kompjuterët më të lirë të Microsoft-it dhe lëshimet e produkteve që dështuan, siç është tableti Newton.

Apple më pas bleu kompaninë e re të Jobs, NeXT dhe emëroi Jobs si CEO të përkohshëm pasi ish-CEO u largua.
CEO i Apple Computer Steve Jobs buzëqesh gjatë shpalljes së produkteve të reja në një ngjarje të Apple në San Francisko, në këtë fotografi 12 shtatorit 2006.

Jobs më pas e rifokusoi Apple në biznesin e tij kompjuterik dhe e shpëtoi atë nga falimentimi.

Një vit më vonë, në 1998, iMac u shfaq dhe disa vjet më vonë, sistemi operativ Mac OS X u lëshua.

Në të njëjtin vit, në 2001, Apple lëshoi iPod-in e saj të parë, duke krijuar reputacionin e kompanisë si një modelues i teknologjisë.

Sekreti i Apple është “me një fjalë: dizajn”, thotë Tim Danton, kryeredaktor i “PC Pro” dhe autor i “The Computers That Made Britain”.

Një kompjuter Apple 1 i vitit 1976 i bërë nga Steve Jobs dhe Steve Wozniak është paraqitur në një shtëpi ankandi në Këln, Gjermani, 16 nëntor 2013.

“Apple nuk është kurrë e para që sjell teknologjinë në treg, por kur e bën këtë, sigurohet që të duket shumë mirë dhe të funksionojë pa të meta…”, mendon ai.

Vitet që pasuan panë lëshimin e iPhone në vitin 2007 dhe App Store dhe iPad në 2010.

Në vitin 2011, Jobs mori një pushim dhe emëroi Tim Cook si CEO të Apple. Jobs vdiq më vonë atë vit nga kanceri i pankreasit.

Epoka e Tim Cook

Që nga “marrja e detyrës” nga Cook, Apple ka përshtatur dhe zgjeruar shërbimet e saj për të përfshirë shërbimin e saj të transmetimit të mediave Apple TV+ dhe Apple Music dhe një kufje me realitet të përzier që kombinon realitetin e shtuar (AR) dhe realitetin virtual (VR), Apple Vision Pro, përcjell Telegrafi.

Apple gjithashtu ka hyrë në garën e Inteligjencës Artificiale (AI) me një përmirësim në sistemin operativ iOS 18 dhe katër modele iPhone 16 që kanë një çip të veçantë kompjuterik të nevojshëm për të fuqizuar veçoritë e AI.

Në këtë fotografi të skedarit të 30 prillit 2015, CEO i Apple, Tim Cook, i përgjigjet një pyetjeje gjatë një konference shtypi në selinë e IBM Watson, në Nju Jork.

Ndërsa kompani të tilla si Samsung dhe Google nxituan me teknologjinë e tyre AI, Apple mori pak më shumë kohë, gjë që vlerësohet se mund ta përballojë.

“Pjesërisht, Apple mund të marrë një qasje pritje-dhe-shih për t’u siguruar që u ofron përdoruesve një përvojë më të mirë e cila është parësore”, ka thënë analisti i teknologjisë Paolo Pescatore.

A mundet Apple të mbajë ritmin?

Cook ka qenë në gjendje “të lundrojë me sukses” përmes sfidave aktuale si tensionet gjeo-politike midis SHBA-së dhe Kinës dhe ngadalësimi i kërkesës nga tregu i saj kinez.

Por Apple ka pasur një problem tjetër me rregullatorët evropianë pasi Akti i Tregjeve Dixhitale (DMA) ka nënkuptuar që përdoruesit evropianë të pajisjeve të Apple mund të shkarkojnë softuer nga jashtë App Store.

Syzet Vision Pro të Apple kanë qenë gjithashtu disi të dështuara, pasi ato janë produkte të shtrenjta dhe janë të rënda për t’u mbajtur për periudha të gjata kohore, vlerëson shkrimi i Euronews.

Por ekspertët janë optimistë për të ardhmen afatgjatë të Apple.

“Unë jam shumë më i sigurt për të ardhmen e Apple se çdo kompani tjetër teknologjike, sepse është kaq e shkëlqyer në mbylljen e njerëzve në ekosistemin e saj”, ka thënë Danton.

“Edhe pse ka shumë vërejtje për Apple, në përgjithësi njerëzit e duan markën. Edhe ata që e urrejnë, me pahir e respektojnë Apple”, shtoi ai.

Kjo është pjesërisht për shkak se modeli i tij i biznesit nuk bazohet në gjërat që njerëzit i urrejnë, si reklamimi dhe pushtimi i privatësisë, shpjegon Danton.

“Kjo do të thotë që Apple mund të thotë se është marka që kujdeset për privatësinë, e cila mund të bëhet edhe më e rëndësishme në dekadën e ardhshme”, shton ai.

You Might Also Like

Amazoni hap thesarin në Belgjikë, investon një miliard euro

Facebook përditëson algoritmin për t’u dhënë përdoruesve më shumë kontroll mbi videot që shohin

OpenAI prezanton kontrollet prindërore në ChatGPT

Google urdhërohet të bëjë ndryshime në motorin e kërkimit – por shmang ndarjen dramatike

Këto kufje kushtojnë 100 mijë euro

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Përdorimi i 5G në rrjetet gjermane të telefonisë celulare po rritet gjithnjë e më shumë
Next Article Shitet furgoni SWAT i policisë amerikane, i kompletuar me pajisjet për luftimin e krimit

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?