By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Treni eksperimental kinez arriti shpejtësinë 623 km/h
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Kosovë
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Bota > Treni eksperimental kinez arriti shpejtësinë 623 km/h
Bota

Treni eksperimental kinez arriti shpejtësinë 623 km/h

admin
Last updated: 08/02/2024 11:26
By admin 3 Min Read
Share
SHARE

Kompania kombëtare e teknologjisë kineze – KASIK, në bashkëpunim me disa ekspertë nga universitetet vendase, po zhvillon një tren ultra të shpejtë që do të udhëtonte në tunele me presion të ulët, sipas parimit të njohur si hyperloop. Në provincën Shanxi, në vitin 2022, ata testuan prototipin e parë me madhësi të plotë dhe ndërtuan një tunel 2 kilometra për të testuar aftësitë e kësaj teknologjie transporti.

Shpejtësia rekord

Në testet e para, treni i tyre ka arritur shpejtësinë 130 km/h dhe këtë javë është mësuar se ndërkohë është arritur përparim edhe më i madh teknologjik. Edhe pse detajet janë ende sekrete, KASIC bëri të ditur se me trenin e tyre, në tubin e lartpërmendur 2 kilometra, kanë thyer rekordin e mëparshëm për çdo tren maglev. Me sa duket, hiperloop-i i tyre eci me një shpejtësi deri në 623 km/h – dhe kjo ndodhi derisa tubi u fshi.

Përveç vendosjes së një rekord shpejtësie, ky test shërbeu edhe për verifikimin e teknologjive kyçe, si p.sh. levitacioni i qëndrueshëm dhe i saktë magnetik, i cili do të mundësojë shpejtësitë e planifikuara astronomike gjatë udhëtimit në Tokë.

Një sfidë e madhe teknike

Të dhënat e publikuara nga “South China Morning Post” dëshmojnë gjithashtu sfidat teknike: segmentet individuale të tubave të tunelit me presion të ulët janë 21 metra të gjatë, kanë një diametër prej 6 metrash dhe gjeometria e tyre nuk duhet të devijojë. nga idealja me më shumë se 2 milimetra, në mënyrë që treni të mund të udhëtojë i sigurt në to. Për më tepër, një numër i madh segmentesh të lidhura duhet të jenë në gjendje të mbajnë një vakum në tub për një kohë të gjatë.

Plani afatgjatë është të ndërtohet një tub 60 kilometra i gjatë për këta trena në të njëjtin vend, në të cilin ata mund të arrijnë shpejtësinë e synuar deri në 1000 km/h. Më pas do të fillojë projekti i parë tregtar i planifikuar – lidh dy qytete të mëdha në bregun lindor, Shangai dhe Hangzhou, me një rrugë 175 kilometra të gjatë. Me shpejtësinë e re rekord të arritur, ky synim tani është një hap më afër.

You Might Also Like

Shefi i NATO-s, Rutte: Nuk do t’i harrojmë kurrë tmerret që ndodhën në Srebrenicë

Për Vuçiqin në Srebrenicë nuk u krye gjenocid, por vetëm një krim

Nëndetësja bërthamore e Marinës Amerikane u ankorua për herë të parë në histori në Islandë

Duhet të presim deri ditën e hënë – Trump paralajmëron “mesazh të fuqishëm” kundër Putinit

Trump vendos tarifa 35 për qind ndaj Kanadasë – tensionet tregtare marrin hov

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Virusi Dengue po përhapet në mënyrë të rrezikshme në Brazil, që nga fillimi i vitit janë infektuar pothuajse 365 mijë njerëz
Next Article The Times: Një spiun rus punoi për MI6 dhe Ministrinë e jashtme, pseudonimi “C2”

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Dortmundi cakton çmimin për Karim Adeyemin
Sport
Një shqiptare shpëton Zvicrën/ Riola Xhemaili siguron kualifikimin në Kampionatin Europian
Sport
Wengeri i del në mbrojtje Kupës së Botës për Klube
Sport
Arrihet marrëveshja, finalja e Botërorit 2030 do të luhet në ‘Santiago Bernabeu’
Sport

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?