By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Vetëm në Japoni, mungesa e shoferëve të kamionëve do të kompensohet me një megaprojekt
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Vetëm në Japoni, mungesa e shoferëve të kamionëve do të kompensohet me një megaprojekt
Auto

Vetëm në Japoni, mungesa e shoferëve të kamionëve do të kompensohet me një megaprojekt

admin
Last updated: 13/08/2024 14:41
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Në Japoni, po luftojnë me mungesën e fuqisë punëtore, veçanërisht në segmentin e transportit tokësor.

Kamionët nuk janë problemi, por mungesa e shoferëve profesionistë është një problem në rritje, transmeton Telegrafi.

Vlerësimet thonë se deri në vitin 2030, Japonisë do t’i mungojnë 36 për qind të shoferëve.

Prandaj, është duke u konsideruar një zgjidhje jokonvencionale, e cila pasi të zbatohet, mund të zëvendësojë 25,000 shoferë.

Rripi transportues është pjesë e transportit horizontal në fabrika, magazina dhe të gjitha objektet ku kërkohet transport linear i artikujve të ngjashëm.

Në Japoni, ata po mendojnë të ndërtojnë një sistem transporti automatik të ngjashëm me rripin transportues.

Një rrip i tillë gjigant transportues do të lidhte Tokion dhe Osakën, që në përkthim do të thotë se do të ishte deri në 500 kilometra.

Parashikohet që kapaciteti ditor i transportit të jetë në nivelin e 25 mijë kamionëve, ku ngarkesa do të transportohet në një lloj maune pa shtytje.

Japan Times raporton se projekti i Autoflow Road pritet të përfundojë në vitin 2034 dhe vlerësohet se kostoja e ndërtimit mund të kalojë 23 miliardë dollarë.

- Advertisement -
Ad imageAd image

Duket si një ide e mirë sepse e njëjta zgjidhje do të zvogëlonte efektin e mungesës së fuqisë punëtore, dhe bllokimin e autostradave si pasojë e largimit të 25 mijë kamionëve.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article I fitoi një pikë Dinamos me golin e tij, Astrit Selmani në formacionin e javës në Rumani
Next Article Rozana Radi pëson një ndryshim të madh në dukje, u përgjigjet kritikëve: Kam pasur probleme shëndetësore, do t’i bllokoj të gjitha komentet

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?