By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Si mund t’i shkatërrojë financiarisht prodhuesit e veturave, bateria elektrike?
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Si mund t’i shkatërrojë financiarisht prodhuesit e veturave, bateria elektrike?
Auto

Si mund t’i shkatërrojë financiarisht prodhuesit e veturave, bateria elektrike?

admin
Last updated: 04/12/2024 08:10
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Mund të ndodhë një gabim në dizajn, një zgjedhje e keqe e furnizuesit dhe fatkeqësi.

Skenari do të ishte si vijon: një pjesë e dëmtuar e baterisë, ndonjëherë e rrezikshme, e detyron prodhuesin të tërheqë mijëra automjete.

Kostoja e këtyre tërheqjeve mund të jetë e madhe. Bateritë, natyrisht, rrallëherë janë me defekt. Për fat të mirë.

Por, edhe një shkallë e vogël e dështimeve dhe problemeve të lidhura me dizajnin do të mjaftonte për t’u kushtuar prodhuesve miliarda euro në kostot e tërheqjes deri në vitin 2030.

Sipas një studimi të fundit nga firma konsulente gjermane, Kemeny Boehme Consultants, 150 mijë vetura elektrike janë prekur aktualisht nga tërheqja, por ky numër mund të rritet ndjeshëm deri në vitin 2030. Sepse tregu i makinave elektrike do të rritet gjithashtu.

“Ne vlerësojmë se me teknologjinë aktuale të baterive, rreth 0,5 deri në 1,0 për qind e të gjitha automjeteve elektrike do të kenë probleme me baterinë ose sigurinë”, tha ai..

Megjithatë, është një përqindje e vogël që tashmë do të mjaftonte për të shkaktuar dëme, sepse tërheqje të tilla do t’i kushtonin një prodhuesi miliarda euro.

Bazuar në 150 mijë tërheqje në lidhje me bateritë, studimi tregon një shumë prej 2.4 miliardë eurosh, pa marrë parasysh të gjitha kostot e lidhura si kostot e instalimit dhe çmontimit, asgjësimit, riciklimit apo riparimit.

Prodhuesit që do të përballeshin me problemin e tërheqjes. do të kushtonte shtrenjtë dhe disa episode të tilla mund ta shkatërronin.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Vuçiq shfaq nacionalizmin e tij edhe nga Brukseli: Nuk jam i interesuar ta njoh Kosovën e as t’i vendos sanksione Rusisë
Next Article Jaguar prezanton zyrtarisht konceptin e ri, me dizajnin e Type 00 disa janë të tmerruar – të tjerët të kënaqur

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?