Marka luksoze e BYD, Yangwang, po i afrohet prezantimit zyrtar të një automjeti të ri elektrik sedan U7. Kujtojmë se sedani i parë elektrik Yangwang vjen me një bateri prej 135.5 kWh.
Bateria është prodhuar nga FinDreams, prodhues baterish në pronësi të BYD.
Bateria peshon 903 kg, pothuajse aq sa i gjithë Dacia Spring Electric.
Me një mbushje të baterisë mund të përshkruan nga 720 deri në 800 km.
Ky rezultat i fundit arrihet me mbulesat shtesë aerodinamike të rrotave, parakolpët special opsional dhe kamerat anësore në vend të pasqyrave klasike.
Trajtimi i plotë rezulton në një rënie të koeficientit të tërheqjes në 0,195 Cd dhe një rritje të diapazonit.
Është interesante se masa e baterisë përbën pothuajse 1/3 e peshës totale prej 3095 kilogramësh. Vetura iu afrua kështu rrezikshëm kufirit të 3500 kg, kur tashmë keni nevojë për një kategori të re në patentën e shoferit.
Ndryshe, bateria është e tipit LFP (fosfat litium-hekur), gjë që shpjegon peshën e madhe. Bateritë LFP janë më të rënda se bateritë litium-jon. Për krahasim, bateria 150 kWh e instaluar nga prodhuesi kinez Nio peshon vetëm 575 kg.
Koha që i duhet U7 për të përshpejtuar nga 0 në 100 km/h nuk dihet ende, por duhet të jetë midis tre dhe katër sekondave.