By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Sa më pak nga ky përbërës, aq më larg nga shtrëngimet e kokës
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Kuriozitete > Sa më pak nga ky përbërës, aq më larg nga shtrëngimet e kokës
Kuriozitete

Sa më pak nga ky përbërës, aq më larg nga shtrëngimet e kokës

admin
Last updated: 21/11/2024 19:02
By admin 3 Min Read
Share
Beautiful young woman with headache touching her temples, isolated in white
SHARE

Vjen një pikë kur të duket sikur gjithë bota të është kthyer kundër dhe stresi arrin kulmin duke u shpalosur në formën e një dhimbjeje koke që të mposht.

Cila është zgjidhja e një dite të keqe që nis e mbyllet me një dhimbje të ashpër koke?

Rruga e shkurtër është të marrësh një tabletë farmacie me shpresën që do ta shuajë dhimbjen sa hap e mbyll sytë.

Por çfarë duhet të keni parasysh?

Kërkimet e fundit shkencore kanë zbuluar se kripa klasifikohet si veçanërisht e dëmshme për njerëzit me dhimbje koke.

Sipas studimit, të kryer nga një ekip në Universitetin John Hopkins dhe të botuar në shtypin mjekësor britanik, reduktimi i kripës ndikon direkt në uljen e shfaqjes së dhimbjeve të kokës.

Komuniteti i ekspertëve ndërkombëtarë raporton se nëse përdorimi i kripës mbahet në 3 gramë në ditë, kjo mund të zvogëlojë dhimbjen e kokës deri në 31% të rasteve.

Kufizimi i përdorimit të kripës në një gjysmë lugë çaji në ditë, sipas studimeve të konsultuara nga AgroWeb.org, është jetësor kundër jo vetëm dhimbjeve të kokës.

Vlen shumë gjithashtu edhe për të ulur presionin e gjakut dhe për të zvogëluar rrahjet e shpeshta të zemrës.

Përfitimi nga kufizimi i kripës do të ndihet jo vetëm nga ata që vuajnë nga episode të shpeshta të problemeve të kokës dhe tensionit, por edhe nga ata që kanë vetëm probleme të rralla të shqetësimeve të mësipërme.

Studimi, u krye me rreth 400 njerëz, që konsumonin fillimisht 9 gram kripë çdo ditë për 30 ditë, pastaj në 6 gramë dhe përfundimisht në 3 gramë deri në 60 ditët e fundit të studimit.

Rezultatet treguan se zvogëlimi i kripës është një qasje e re për zvogëlimin e dhimbjeve të kokës, por edhe e problemeve të tjera shëndetësore.

Kripa është një nga produktet, sasia e marrjes të së cilës duhet të zvogëlohet patjetër, pasi zakonisht konsumohet shumë si në tavolinë.

Për më keq bën pjesë si përbërës i fshehur në shumicën e produkteve të paketuara që konsumatorët blejnë çdo ditë në treg.

You Might Also Like

Cilat janë punët më të paguara që askush nuk dëshiron t’i bëjë?

Një burrë ha rreth 1 kg mjaltë në një minutë dhe vendos rekord botëror

Një qen forcon lidhjen në qift, thotë studimi

Të jesh fëmijë i vetëm…

Kuptimi i nishaneve në fytyrë dhe trup për personalitetin tuaj

Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Previous Article Gaetz tërhiqet nga propozimi i Trump për Prokuror i Përgjithshëm, zbulon arsyen
Next Article Bitcoin në pragun e 100 mijë dollarëve

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

MSH Azir Aliu flet për rikonstruimin e qeverisë / Qytetarët: Jep dorëheqje, ke dështuar!
Maqedoni
Musliu ndaj Azir Aliut: Meru me probleme shëndetësore, jo me politikë!
Maqedoni
Marta Kos pritet të vizitojë Shkupin në fillim të korrikut, në fokus integrimet evropiane
Maqedoni
Editorial / Derisa MSH-së, Azir Aliu merret me ligjin e duhanit, (reklamimin e cigareve), pacientët përballen me pritje dhe mungesë kushtesh!
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2026. ANET.COM.MK - All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?