By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Paga mesatare ra për 1.163 denarë në qershor
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Ekonomi > Paga mesatare ra për 1.163 denarë në qershor
EkonomiMaqedoni

Paga mesatare ra për 1.163 denarë në qershor

admin
Last updated: 21/08/2026 15:32
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Shkup, 21 gusht, Zhurnal.mk – Paga mesatare neto në Maqedoni në qershor ka qenë 48.381 denarë, që është për 1.163 denarë më pak se paga e majit prej 49.544 denarë, tregojnë të dhënat më të fundit të Entit Shtetëror të Statistikës. Edhe pse në nivel vjetor pagat janë rritur për 6,4%, rënia mujore është shifër që qytetarët e ndiejnë drejtpërdrejt në buxhetin familjar.

Statistika tregon se në nivel mujor paga mesatare neto nominale është ulur për 2,3%. Kur merret parasysh inflacioni, rënia reale është 1,9%. Megjithatë, krahasuar me qershorin e vitit të kaluar, paga mesatare është më e lartë nominalisht për 6,4%, ndërsa rritja reale është 3,4%.

Sektori me pagën më të ulët mesatare në qershor ka qenë ai i objekteve për akomodim dhe shërbime ushqimore, me vetëm 34.200 denarë. Nga ana tjetër, më të lartat kanë qenë pagat në sektorin e informacionit dhe komunikimeve, me 88.262 denarë – diferencë prej 54.062 denarë mes dy sektorëve.

Serbia e rriti pagën minimale në 600 euro, në Maqedoni është rreth 424 euro

Qeveria e Serbisë miratoi nivelin e pagës minimale për periudhën janar–dhjetor 2027. Çmimi minimal i punës, pa tatime dhe kontribute për sigurimin social, do të jetë 405 dinarë neto për orë pune.

„Propozimi i Qeverisë ishte që vlera e orës minimale të punës të rritet nga 371 në 405 dinarë, me çka paga minimale në Serbi do të rritet nga 64.554 (mesatarja për 12 muaj) në 70.470 dinarë (600 euro), si dhe të rritet pjesa e patatueshme e të ardhurave nga 34.221 në 37.369 dinarë,“ raportuan mediat serbe.

You Might Also Like

Moti i prishi sezonin, prodhimi i mjaltit ra ndjeshëm

Muhamet Hoxha prezanton në Kuvend ndryshimet në Ligjin për Mjedisin Jetësor, synohet harmonizimi me BE-në

Në Muzeun e Maqedonisë hapet ekspozita “Tekstilet e jashtëzakonshme të Meksikës” Maliqi: Kultura po forcon lidhjet mes dy popujve

Mexhiti: Çdo ditë në terren, nevojat e qytetarëve po i kthejmë në projekte konkrete

Nikolloski: Në Strumicë po realizohen projekte në vlerë prej mbi shtatë milionë eurove

Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Previous Article Barcelona bën transferimin më të çuditshëm të verës
Next Article Tahiri: Vdekjet e punëtorëve në KEK janë dëshmi e dështimit institucional
Leave a comment

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

“Turpi i përket atyre që filmuan”/ Videot intime në rrjetet sociale, reagon këngëtarja Eli Fara: Po përjetoj një dhimbje që nuk ia uroj asnjë gruaje
Showbizz
Moti i prishi sezonin, prodhimi i mjaltit ra ndjeshëm
Maqedoni
Muhamet Hoxha prezanton në Kuvend ndryshimet në Ligjin për Mjedisin Jetësor, synohet harmonizimi me BE-në
Maqedoni
Në Muzeun e Maqedonisë hapet ekspozita “Tekstilet e jashtëzakonshme të Meksikës” Maliqi: Kultura po forcon lidhjet mes dy popujve
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2026. ANET.COM.MK - All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?