By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Kina ndalon një sistem në automjete – jo më vetëm ‘një pedale’
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Kina ndalon një sistem në automjete – jo më vetëm ‘një pedale’
Auto

Kina ndalon një sistem në automjete – jo më vetëm ‘një pedale’

admin
Last updated: 11/07/2025 10:25
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Qoftë nën emrin e-pedali i gazit apo “one pedal”, disa marka – nga Tesla te Nissan, nga BMW te Renault – ofrojnë mënyrën e vozitjes me një pedale në modelet e tyre elektrike. Por kjo veçori sapo është ndaluar në Kinë për të gjitha automjetet elektrike.

Vendi lider në prodhimin e veturave elektrike e konsideron vozitjen me një pedale si diçka që i bën shoferët më të paaftë.

Rregullorja e re, e miratuar nga Administrata Shtetërore për Rregullimin e Tregut dhe Administrata Kineze për Standardizim, ndalon funksionin që i lejon makinës të ngadalësojë deri në ndalim të plotë vetëm përmes lirimit të pedalit të gazit, pa përdorur pedalin e frenave.

Ky standard i ri, që do të zbatohet në faza, do të hyjë në fuqi për shumicën e veturave të reja më 1 janar 2026, ndërsa për modelet që janë tashmë në prodhim, do të aplikohet nga 1 janari 2027.

Kujtojmë se shtypja e pedalit të gazit e përshpejton automjetin, ndërsa lirimi i tij shkakton ngadalësim deri në ndalim të plotë. Ky funksion përmirëson efikasitetin e rikuperimit të energjisë, rrit autonominë e makinës, dhe rrit komoditetin e vozitjes, sidomos në qarkullimin urban dhe me shpejtësi të ulët.

Megjithatë, autoritetet kineze besojnë se trajnimet për të vozitur pa prekur pedalin e frenës mund të kenë pasoja të rënda në planin afatgjatë.

Humbja e zakonit për të përdorur frenën mund të çojë në reagim më të ngadaltë nga shoferët në situata që kërkojnë frenim emergjent. Shoferët e mësuar me vozitjen me një pedale mund të mos reagojnë mjaftueshëm shpejt me pedalin e frenës, duke rritur kështu rrezikun e aksidenteve.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Duhet të presim deri ditën e hënë – Trump paralajmëron “mesazh të fuqishëm” kundër Putinit
Next Article Mjekët zbulojnë një gjarpër të gjallë duke notuar në barkun e një njeriu

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?