By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Rripi dhëmbëzoreve tek veturat – rëndësia, funksioni dhe pasojat e dëmtimit
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Rripi dhëmbëzoreve tek veturat – rëndësia, funksioni dhe pasojat e dëmtimit
Auto

Rripi dhëmbëzoreve tek veturat – rëndësia, funksioni dhe pasojat e dëmtimit

admin
Last updated: 11/07/2025 14:26
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Për rripin e dhëmbëzuar dhe pasojat katastrofale të këputjes së tij dihet pothuajse gjithçka, por në një automjet ekziston edhe një rrip tjetër i rëndësishëm – rripi i dhëmbëzoreve, ose ndryshe, rripi klinor me ndërtim paksa të ndryshëm.

Në veturat e reja më i zakonshëm është rripi kanalik, i cili vihet në lëvizje nga boshti motorik. Ai është thelbësor për funksionimin e alternatorit të motorit.

Në disa automjete, ky rrip gjithashtu vë në punë pajisjen ndihmëse të drejtimit (shërbe drejtimin), pompën e ujit, sistemin e ventilimit, kompresorin e kondicionerit ose pompën hidraulike.

Ndërsa në disa lloje të tjera veturash, shumicën e këtyre pajisjeve i vë në punë rripi i dhëmbëzuar – kjo varet nga dizajni i prodhuesit.

Me kalimin e kohës, rripi konsumohet dhe ndonjëherë mund të dëgjohet një zhurmë fërkimi që tregon se ka një problem.

Megjithatë, ndodh që rripi të këputet pa paralajmërim. Ai është prodhuar nga gome e fortë dhe që zgjat shumë, ndërsa në strukturën e tij janë të përfshira fije tekstili ose tela metalik – për forcë shtesë.

Këputja e rripit zakonisht ndihet si një krismë e fortë që vjen nga zona e motorit. Menjëherë ndizet llamba treguese e baterisë, sepse ajo nuk furnizohet më me energji.

Nëse rripi ka drejtuar pajisjen ndihmëse të timonit, drejtimi bëhet i vështirë; nëse ka vënë në punë pompën e ujit, motori do të nxehet shpejt. Në rast të tillë, menjëherë ndaloni në një vend të sigurt, larg rrugës, dhe thërrisni ndihmë.

Rripat dhëmbëzoreve të ditëve të sotme janë shumë të qëndrueshëm. Në shumicën e rasteve, zëvendësimi rekomandohet pas 120 mijë kilometrave të përshkuara.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Aksident i rëndë në Debresh
Next Article Shtetasi I Kosovës arrestohet në kufi, I konfiskohet automjeti që kërkohej nga Interpol-Gjermani

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?