By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Një e katërta e krijuesve me pagesë të YouTube po fitojnë para me Shorts
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Teknologji > Një e katërta e krijuesve me pagesë të YouTube po fitojnë para me Shorts
Teknologji

Një e katërta e krijuesve me pagesë të YouTube po fitojnë para me Shorts

admin
Last updated: 01/04/2024 10:02
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

YouTube ka kohë që po përpiqet të konkurrojë me TikTok dhe tani duket se nga këto përpjekje po vijnë rezultate më serioze.

YouTube Shorts, klipet e shkurtra që platforma dëshiron të konkurrojë kundër TikTok, po bëhen një pjesë gjithnjë e më e rëndësishme e programit të fitimit të parave – më shumë se një e katërta e kanaleve YouTube fitojnë para prej tyre, u tha nga kompania.

Lajmi vjen pak më shumë se një vit pasi YouTube filloi të ndajë të ardhurat nga reklamat me krijuesit që prodhojnë Shorts.

Aktualisht, më shumë se tre milionë njerëz janë në programin affiliate, kështu që numri i atyre që fitojnë nga Shorts është rreth 700-800 mijë.

Për shkak se reklamat në Shorts shfaqen midis klipeve në ‘feed’, ndarja e të ardhurave është e strukturuar ndryshe nga ajo e përmbajtjes me formë më të gjatë – ajo mblidhet dhe më pas ndahet midis krijuesve të kualifikuar bazuar në faktorë si shikimet dhe licencimi i muzikës.

Për momentin, megjithatë, është e paqartë se sa fitojnë realisht krijuesit nga Shorts në krahasim me programet e tjera të fitimit të parave në platformë.

YouTube refuzoi të ndajë detaje, por tha se kompania ka paguar 70 miliardë dollarë për krijuesit gjatë tre viteve të fundit.

TikTok, i cili po përpiqet të konkurrojë më drejtpërdrejt me YouTube duke inkurajuar video më të gjata, përballet me një ndalim të mundshëm në SHBA.

Edhe pse kjo është ende një mundësi e largët, nuk përjashtohet plotësisht, në të cilin rast YouTube do të tërhiqte ish-përdoruesit dhe krijuesit e TikTokut.

- Advertisement -
Ad imageAd image

You Might Also Like

Amazoni hap thesarin në Belgjikë, investon një miliard euro

Facebook përditëson algoritmin për t’u dhënë përdoruesve më shumë kontroll mbi videot që shohin

OpenAI prezanton kontrollet prindërore në ChatGPT

Google urdhërohet të bëjë ndryshime në motorin e kërkimit – por shmang ndarjen dramatike

Këto kufje kushtojnë 100 mijë euro

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Hakerët vjedhin të dhënat e përdoruesve të Activision
Next Article Barazimi pa gola në Etihad, Arsenali ndërpreu një seri të pabesueshme të Manchester Cityt

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?