By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Lotus Evija thyen rekord në pistën e garave Nordschleife
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Lotus Evija thyen rekord në pistën e garave Nordschleife
Auto

Lotus Evija thyen rekord në pistën e garave Nordschleife

admin
Last updated: 26/04/2024 08:24
By admin 1 Min Read
Share
SHARE

Lotus Evija tani mban rekordin për automjetin më të shpejtë rrugor rreth pistës për gara Nordschleife.

Kjo pasi vetura e ka përfunduar xhiron e saj për 6 minuta e 24 sekonda, 11 sekonda më shpejt se Mercedes-AMG One.

Tani, vetura me motor F1 është modeli më i shpejtë ligjor në rrugë për të përfunduar një xhiro në pistë.

Megjithatë, Lotus Evija X nuk është më e shpejta nga të gjitha veturat që e kanë kryer këtë garë.

Volkswagen ID.R ka përfunduar xhiron për 6 minuta e 5 sekonda, ndërsa Porsche 919 Hybrid Evo mbetet e pamposhtur me 5 minuta e 19 sekonda.

Evija ka të ngjarë të kthehet në pistë dhe të përpiqet të kryejë një xhiro më të shpejtë sepse performanca e fundit ishte në një rrugë të lagësht, kështu që thuhet se ka vend për përmirësim.

Ndryshe, Lotus përmban katër motorë me 2,011 kuaj fuqi dhe një paketë baterie 70 kWh.

Gjithashtu, ky model synon një shpejtësi nga 0 në 99 km/h në më pak se tre sekonda.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Musk paralajmëron risi, tash secili mund të bëhet me Tesla
Next Article Google akuzohet se po e bën më të vështirë kërkimin e shërbimeve tjera

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?