By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Argument-MKArgument-MK
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Reading: Çfarë gabimesh bëjmë kur ruajmë gomat?
Share
Notification Show More
Font ResizerAa
Font ResizerAa
Argument-MKArgument-MK
  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar
  • Balllina
  • Maqedoni
  • Shqipëri
  • Ekonomi
  • Bota
  • Analiza
  • Kronika
  • Showbizz
  • Sport
  • + Më tepër
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Argument-MK > Blog > Auto > Çfarë gabimesh bëjmë kur ruajmë gomat?
Auto

Çfarë gabimesh bëjmë kur ruajmë gomat?

admin
Last updated: 21/05/2024 10:10
By admin 2 Min Read
Share
SHARE

Me ardhjen e verës, shumë e kanë problemin se ku dhe si t’i ruajnë gomat e dimrit.

Njerëzit shpesh i ruajnë gomat e tyre jashtë, sepse nuk kanë vend në garazh apo bodrum.

Ruajtja e duhur e gomave të dimrit është shumë e rëndësishme. Nëse keni goma në fellne, ato duhet të varen në mur ose të vendosen njëra mbi tjetrën, sipas këshillës së Shoqatës norvegjeze të Importuesve të Gomave.

Kjo do të parandalojë që gomat të shpërthejnë. Tre gjëra kontribuojnë shumë në përkeqësimin e vetive të gomave: nxehtësia, drita dhe lagështia. Prandaj, muri i garazhit është ndoshta vendi më pak i përshtatshëm.

Temperatura është një nga faktorët më të rëndësishëm. Nëse ruhen për një kohë të gjatë në një temperaturë të lartë, mbi 25 gradë, gomat do të thahen dhe do të plasariten, dhe në një garazh të paizoluar temperatura të tilla, nëse jo më shumë, regjistrohen shpesh gjatë verës.

Temperatura më e mirë për gomën është 10-15 gradë. Po kështu, rrezet e forta të diellit ose dritat e llambës që lëshojnë shumë rrezatim ultra vjollcë janë gjithashtu të dëmshme për gomat.

Kjo do të thotë që goma ‘plaket’ më shpejt, bëhet më e fortë dhe humb vetitë e saj më shpejt se që duhet.

You Might Also Like

Fundi i benzinës dhe naftës – Në këtë vend evropian, makinat elektrike mbajnë 98.3 përqind të tregut

Tesla befason me një Model 3 të ri standard të lirë

Ky është Kia Stonic i ri – hap i madh përpara në dizajn, por edhe ndryshime në teknologji

Sistemi i ri i sigurisë për lëvizjen mbrapa së shpejti mund të bëhet pajisje e detyrueshme

Pse motori nuk punon qetë në regjimin pa ngarkesë?

Share This Article
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Previous Article Prezantohet ekrani i parë në botë me shpejtësi rifreskimi prej 1000 Hz
Next Article Deputeti Humolli: Duhet të shkarkohet qeveria

Stay Connected

FacebookLike
TwitterFollow
YoutubeSubscribe
TelegramFollow
- Advertisement -
Ad imageAd image

Latest News

Kasami merrë mbështetje në Malësinë e Tetovës, premton më shumë projekte se deri tani
Maqedoni
Menduh Thaçi mobilizon strukturat e PDSH-së në Zhelinë: Koha është për veprim dhe unitet!
Maqedoni
Elmazi: VLEN tregoi sot unitetin shqiptar, jemi krah për krah për Sarajin!
Maqedoni
Kandidati i VLEN për Tearcë, Daut Memishi takon partinë turke TDP dhe deputetin Bejxhan Iljazin: Më 19 tetor vjen ndryshimi
Maqedoni

Ndalohet ribotimi i përmbajtjes (lajmeve dhe të gjitha shkrimeve të tjera) pa lejen me shkrim të portalit “Argument”.

Quick Link

  • Editorial
  • Analiza
  • Rekomanduar

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

© 2024 ArgumentMK - . All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?