Pas fillimit të keq të videolojës “Battlefield 2042”, Electronic Arts njoftoi një pushim për të ripërcaktuar prioritetet e kapitullit të ri, detajet e para të të cilit u njoftuan nga Vince Zampella, bashkëthemelues i Respawn.
I prezantuar tre vjet më parë, Battlefield 2042 është, nga të gjitha llogaritë, seria më e keqe në serinë afatgjatë. Rezultati mesatar në Metacritic është vetëm 69 për qind për versionin e PC-së, ndërkohë që rezultoi edhe më keq në konzolla.
Megjithëse solli disa risi interesante, lojtarëve nuk u pëlqeu sistemi i shfuqizimit të klasave, si një nga funksionet e të gjithë serisë, si dhe zëvendësimi i tyre me operativë specialë, ndërsa detyroi harta të mëdha me mbështetje deri në 128 lojtarë.
Rezultati përfundimtar ishte vendimi i Electronic Arts për të “marrë topin” menjëherë pas publikimit të videolojës dhe së bashku me ekipet e zhvillimit, të mendojnë për drejtimin në të cilin do të shkojë vazhdimi i ri. Kreu i DICE LA, Vince Zampella, bashkëthemeluesi i Respawn dhe në të njëjtën kohë krijuesi i ekskluzivitetit rival Call of Duty, ekipi i të cilit EA bleu disa vjet para publikimit të Apex Legends, u emërua si udhëheqës i projektit.
Nga ndryshimet e rëndësishme, vazhdimi i ri do të rikthejë edhe një herë sistemin e klasave në vend të specialistëve, që sipas Zampella-s thjesht nuk i përshtatej. Gjatë projektimit të hartave, ata po marrin frymëzim nga publikimet e para “Battlefield 2042”, në vend të masivitetit, “ne do të preferonim të kishim zona të dendura, të bukura dhe të dizajnuara mirë”, tha drejtuesi i projektit, duke lënë të kuptohet se ndoshta nuk do ta bëjmë. shikoni hartat me 128 lojtarë.